Business Development Manager

Functie

Als Business Development Manager rapporteer je aan de CEO.  Je staat oa. in voor het :
– opmaken van marktanalyses, inclusief het in kaart brengen van marktstructuur en marktspelers; en het monitoren van alle marktontwikkelingen ;
– ontwikkelen van een aantrekkelijk expansieplan in België, en het voorstellen van prioriteiten en doelstellingen;
– ontwikkelen en beheren van netwerken en B2B relaties met economische en institutionele partners, zowel op strategisch als lokaal niveau en het bijdragen tot het promoten van onze ontwikkeling op de markt;
– identificeren en het leggen van contacten met prospecten voor de ontwikkeling of overname van nieuwe woonzorgcentra en het aftasten van de contouren van een mogelijke overeenkomst;
– opmaken van concrete investeringsanalyses ;
– verdedigen van investeringsdossiers en van de benodigde middelen bij interne beslissingsmakers en belanghebbenden;
– analyseren van groei-opportuniteiten in aanverwante sectoren en internationale markten, door de essentiële spelregels in kaart te brengen van nieuwe sectoren en markten evenals van mogelijke introductie strategieën.
Profiel
– je bent in het bezit van een master diploma;
– je hebt kennis van en affiniteit met de zorgsector;
– je bent erg business gericht en hands-on,
– je hebt ervaring in prospectie van business opportuniteiten;
– je bent een echt onderhandelings- en beïnvloedingstalent, met een bewezen track record in het succesvol winnen en afronden van nieuwe deals;
– je bent data-analytisch, zorgvuldig en efficiënt, en hebt tegelijk commercieel acumen;
– je bent sterk vanuit jezelf gemotiveerd, op zoek naar excelleren, initiatief en ownership;
– je verdient vertrouwen door  je onbesproken voorbeeldgedrag als eerste ambassadeur van Anima Care en door je waardengedrevenheid;
– je bent contactvaardig en flexibel en je bouwt en onderhoudt gemakkelijk relaties; je bent een resultaat gedreven, positieve en verbindende netwerker en communicator, vertrouwend op eigen kunnen maar luisterbereid;
– je hebt goede organisatorische skills, en kan prioriteiten leggen aan de hand van belang en deadlines;
– je werkt met als uitvalsbasis ons hoofdkantoor te Mechelen-Noord, maar bent geografisch zeer mobiel over het Belgisch grondgebied en bent in de toekomst bereid tot eventuele internationale verplaatsingen;
– je bent vlot drietalig Nederlands, Frans,  Engels;
– je kan goed om met office tools.

Aanbod

– Een boeiende functie in een groeiende, dynamische organisatie die een sterke, waarden-gedreven bedrijfscultuur heeft en die investeert in haar medewerkers met de ambitie hen een uitmuntende werkplek te bieden;
– Tewerkstelling in een maatschappelijk relevante en toekomstgerichte sector in volle ontwikkeling;
– Een contract van onbepaalde duur, in een voltijdse tewerkstelling;
– Een aantrekkelijk verloningspakket met firmawagen en andere extralegale voordelen;
– De ruimte om zichzelf verder te ontwikkelen en mee te denken en mee te groeien met de organisatie.

Interesse ?

Stuur je CV en motivatiebrief naar vacature@animacare.be